հայրենագիտություն

Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Սեպտեբեր

Իմ ազգանվան պատմությունը– իմ նախագիծը

Ծագումով որտեղի՞ց ես– իմ նախագիծը

«Հայկ և Բել»-ը առասպել
Հայաստանը իմ աչքերով
իմ տոհմածառը
Արա գեղեցիկ և Շամիրամ
Հայկական լեռնաշխար
Հայաստանի մասին
Թեղենյանց վանք
Հոկտեմպեր
Կոմիտաս անունով կռող վայրեր
Ճամփորդություն դեպի Կոմիտասի թանգարան
Նախնադարյան մարդ Հայկական լեռնաշխարհում
Կոմիտասյան օրեր նախագիծ– իմ նախագիծը
Նոյեմբեր
Մեսրոպ Մաշտոց
Որդան կարմիրի մասին տեղեկություն
Մաղագաթի մասին տեղեկություն
Մեսրոպ Մաշտոցի անունը կրող վայրեր
Դուք ինչպիսի՞ն կուզենայիք տեսնել Հայաստանը տասը տարի հետո
Մատենադարանի մասին
Մեր ճամփոդությունը դեպի մատենադարան
Դեկտեմբեր
Դիցաբանություն
Աստվածներ


Իմ ամենասիրելի տասաժամը հայրենագիտությունն է, որովհետև այնտեղ մենք անցնում ենք շատ հետարքրքիր աշխատանքներ և նախագծեր: Մեր հայրենագիտության ուսուցչուհին Ընկեր Անին է: Մենք անցնում ենք շատ հետարքրքիր բաներ Հայաստանի մասին:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *