Ելք ստուգատես · Ես և շրջակա աշխարհը · Մայրենի

                Կոտրվող  ձուն

                                                     Կոտրվող  ձուն

Մի օր ձուն գնաց մրցելու ու պարտվեց և անցավ լիքը տարիներ ու չկոտրվող ձուն ամեն մրցաշարին հաղթել  է ու  մնաց մի երեք ձու ամենաուժեղ ձուն երկու ձու հաղթեց ու մնաց ինք ու ամնա ուժեղ ձուն հախթեց ու  ա,մնա ուժեղը ասաց.

-Նայիր քո տեսք  մտածում ես ինձ հածթելը հեշտ է, բայց ես կոտրված եմ հենց գա զատիկը ինձ կուտեն իսկ քեղ ոչ ու եկավ զատիկը երեխաները ամնաուժեղ  ձուին թողեցին իսկ կոտրվող ձունին վերցրեցին ու բրթուջի մեջ ու կերան:                                                                                                                                                                

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *