Ելք ստուգատես · Ես և շրջակա աշխարհը · Մայրենի

Շրջված երազը

   

 Ես հայտնվեցի  մի աշխարհում,   որտեղ ամեն ինչ  թարս էր ՝ չղջիկը կագնած էր քնում,  լուսինը կանգնած էր,  մարդիկ գլխի վրա էին քայլում  և   վազեն  ու քայլելո նույն պես  սեղանել էր թարս անկողինը ոթում  էր  և ես գնացի մի դպրոց տեսա, որ ուսուցիչը ասու է  կյահ ու ես ասացի կյահը ով է ու հասկացա որ դա իմ թարս  անուն է ու ես էլ փորձեցի իրա անուն թարս ասել ու   ես  ուզեցի պատասխանել,բայց այդ պահին մայրիկ ասեց շուտ արդնացիր ուշանում ես դպրոցից ու այդ իրականում   շրջված երազ  էր:      

                                                                                                                                                                                              

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *